10 گام برای تبدیل شدن به یک کارشناس بازاریابی واقعی

  امروز، بازاریابی بزرگ قرار می دهد مشتری در مرکز هر تجربه و تعامل – و این درست در میان محصولات، تیم فروش، و خدمات، زیرا بازاریابی مسئولیت تنها نیست.

مردم انتظار یک رابطه 1 به 1 با نام تجاری خود را. ما در حال زندگی در عصر مشتری می باشد. پس چگونه می تواند آن سفر 1 به 1 شما را راهنمایی فقط به عنوان یک بازاریاب؟ و چگونه می تواند شما را در رشد حرفه ای خود را (و پاداش، ترویج) در روند؟

در SarvCRM جدید، بازاریابی راهنمای درست، ما توضیح دهید که چگونه بازاریابان می توانند راه را برای ایجاد یک تجربه متصل برای هر مشتری منجر شود. اگر شما به دنبال برای مشاوره رهبری عملی به عنوان یک بازاریاب دیجیتال در این جهان در حال تغییر، این راهنمای درست بلیط خود را است.

در اینجا 10 قدم از کتاب های الکترونیکی برای تبدیل شدن به پیشگامی مشتری درست است.

1. ساخت شخصی سفر مشتری می باشد.
و در واکنش به – – وقایع را به عنوان آنها رخ می دهد بازاریابان می توانند مشتریان خود را که در آن هستند با پیش بینی را ملاقات کند. اتصال در سراسر یک تجربه مشتری بدون درز و پردازنده، تعامل، تعامل مجدد، فروش، و پشتیبانی با هماهنگی استراتژی خود را در سراسر بازاریابی، فروش، و خدمات. به طور خودکار 1 به 1 تعاملات با ایجاد یک استراتژی یک بار، پس از آن ارائه یک سفر مشتری منحصر به فرد برای هر فرد در مقیاس گسترده – بنابراین شما می توانید بر روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

2. ایجاد تبلیغات که الهام بخش عمل است.
هدف قرار دادن دقیق تر با تمام داده های نرم افزار CRM در سراسر فروش، خدمات، و بازاریابی است. ایمن استفاده از داده های مشتری را از هر منبع به درایو های تبلیغاتی دیجیتال. همیشه اطمینان حاصل شود که شما در حال هماهنگی کمپین های تبلیغاتی با کانال های دیگر، و استفاده از سفر ساز برای اتصال تبلیغات در جستجو، نمایش، و اجتماعی را به بقیه کسب و کار – از استراتژی بازاریابی خود را به تیم فروش خود را.

بیشتر بدانید: بکارگیری بازاریابی ویروسی بجای تبلیغات

3. بازاریابی را که باعث می شود تیم فروش خود را به لبخند وادارید.
فروش راهنما معاملات نزدیک تر است. در اینجا نحوه:

  •     رشد خط لوله با منجر به کیفیت.
  •     سرعت بخشیدن به چرخه فروش با شخصی.
  •     اندازه گیری ROI بازاریابی است.
  •     درک نفوذ بازاریابی بر درآمد زمانی که مدیریت چرخه عمر مشتری خود را.

چشم انداز آهنگ از نسل سرب به معامله بسته به دست آورد، و حساب برای هر دلار شما را – از هر دلار را صرف. شرکت Salesforce را آسان می کند برای گرفتن اطلاعات مشتری در نقطه ای از تعامل، بخش مشتریان خود را بر اساس آنچه شما در مورد آنها بدانند، بهینه سازی مطالب خود را برای مخاطبان خود را، و ارائه محتوای مناسب ترین به خریدار هدف.

تجارت 4. درایو – در هر نقطه آن اتفاق می افتد.
ارائه تجارب خرید واحد و یکپارچه، اعم از آنلاین یا در فروشگاه های خود را، با هماهنگی تجربه خرید در سراسر کانال های دیجیتال. برای خرده فروشان، که به معنی تبدیل تجربه مصرف کننده دیجیتال در تمام کانال های دیجیتال و ارائه قابلیت های نقطه از فروش می باشد. بافت شخصی به پارچه از تجربه تجارت یکپارچه از طریق توصیه های پیش بینی بر روی وب و از طریق ایمیل.

5. تحویل ایمیل، ارائه نتایج.
شخصی ایمیل های مربوطه را در مقیاس، و لذت بردن از # 1 ژنراتور بازاریابی ROI. در اینجا نحوه: فروشگاه و به اشتراک گذاری دارایی های از پیش تایید شده، و مجموعه قوانین تصویب سفارشی برای کمک به تیم ساخت ایمیل جذاب و مبارزات به سرعت. محل محتوای مربوطه در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بر رفتار مشتری محور و ویژگی با استفاده از یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و محتوای پویا. و اتخاذ یک طرز فکر تلفن همراه-اول.

6. اتصال در لحظه های که با تلفن همراه مهم است.
ارسال آگاه سازی های مبتنی بر رفتار مشتری و اقدامات از طریق اس ام اس، در برنامه اطلاعیه های فشار، و پیام گروه. برای شروع، پیوند استراتژی های تلفن همراه خود را با دیگر کانال ها و استفاده از استراتژی های همراه به درایو اشتراک ایمیل. ارسال اطلاعیه یک ارتقاء و یا فروش، و پاسخ را در یک لحظه به روند در صنعت خود را با محتوای تلفن همراه مربوطه.

7. ساخت برنامه های کاربردی سریع رعد و برق.
ساخت، ارائه، نظارت، و برنامه های مقیاس بر روی پلت فرم پیشرو مبتنی بر ابر. وفاداری و تجارت و افزایش تعامل با پاداش بهترین مشتریان خود را، و استفاده از داده های مشتری به تبلیغات فروش قدرت از طریق تجربه برنامه دار. بنابراین با شرکت های فروش نرم افزار CRM تمای گرفته و برای خرید اقدام نمایید.

بیشتر بدانید: بازاریابی اتوماسیون: کلید موفقیت تجارت نشان می دهد

8. تبدیل محصولات را به تجارب متصل می شود.
ضبط میلیاردها حوادث از هر متصل محصول، خدمات، دستگاه، و یا برنامه. ساخت منطق در زمان واقعی به ایجاد سفرهای که عبور فروش، خدمات، و بازاریابی است. ارسال فعال، پیام های زمان واقعی به هر مشتری در لحظه مناسب به شما به عنوان تعامل مجدد مشتریان که در تعامل با محصول خود را متوقف کرده اند، یا پاسخ به یک افزایش اخیر در تعامل کالا با ارسال پیام حق را در لحظه مناسب.

9. نوبه خود طرفداران اجتماعی و پیروان به مشتریان وفادار.
همانطور که هر کسی که سعی کردم به یک مکالمه در یک مهمانی می داند، هر مکالمه با گوش دادن شروع می شود. بنابراین شروع به گوش دادن به مکالمه های اجتماعی قبل از تعامل، تجزیه و تحلیل مکالمات اجتماعی منابع مختلف با رسانه های اجتماعی نرم افزار نظارت بر. کشف آنچه مشتریان می گویند در مورد نام تجاری شما، محصولات، و رقبا. سپس برنامه ریزی، چاپ و نشر و ترویج پست های اجتماعی و درگیر شدن با طرفداران آغاز خواهد شد.

جوامع 10. ساخت که مردم با هم.
جوامع آنلاین به احتمال زیاد در حال حاضر در مورد محصولات و یا خدمات خود را به صحبت کردن، دوست دارم یا نه. بنابراین در گفتگو سرمایه گذاری و ایجاد یک محیط مارک برای مشتریان و کارمندان خود را به تعامل و ارتباط برقرار کردن با یکدیگر از هر نقطه. شناسایی و معرفی اعضای جامعه با ارزش ترین شما. هوشمندانه راهنمای مشتریان به کارشناسان، مقالات، و پشتیبانی آنها نیاز دارند، و پیش بینی و آماده شدن برای نگرانی های مشتری قبل از آنها با گوش دادن به مکالمه در جامعه مارک خود را بوجود می آیند.

Back to Top